Według badań, aż 84% kobiet w całej Europie ogląda zawody sportowe w telewizji, a sport jest dla nich równie ważny, jak dla mężczyzn. 56% pytanych kobiet stwierdziło również, że oglądają sport, gdyż po prostu go lubią, a tylko jedna czwarta respondentek ogląda jedynie po to, by sprawić przyjemność partnerowi. Badanie ujawnia ponadto, że 3% Europejek oglądających sport w TV robi to tylko po to, by przyjrzeć się zawodnikom. Panie te przyznają, iż bardziej interesują je przystojni sportowcy, niż ci, którzy osiągający znakomite wyniki. Badania podważyły utarte poglądy na to, co robią kobiety, gdy ich partner ogląda piłkę nożną w telewizji. 12% kobiet, które nie ogląda sportu, rozwiewa mit - wybierając po prostu prace domowe lub zajmując się dziećmi, a nie jak się powszechnie sądzi - spotkania z przyjaciółkami czy zakupy. Zgodnie z wynikami badań aż 67% Niemek - najwięcej wśród Europejek - lubi oglądać sport w telewizji. Tuż za Niemkami uplasowały się Szwedki (64%) i Norweżki (63%). Finki wyróżnia w Europie to, że najwięcej z nich (7%) włącza zawody, by przyjrzeć się przystojniakom na boisku, a Francuzki i Brytyjki (31%) najbardziej lubią oglądać sport z partnerem. "W miarę gdy doskonalona technologia telewizji zapewnia coraz lepszą jakość trasmisji, zawody sportowe zyskują większą popularność. Widzowie, którzy pragną znaleźć się w centrum akcji bez opuszczania wygodnych foteli, poszukują płaskich telewizorów, które są w stanie jak najdokładniej odzwierciedlić wrażenia sportowe. Na tę okazję LG - producent płaskich telewizorów plazmowych i LCD wprowadził na rynek kilka linii TV. Nowy TV plazmowy PG6000 zapewnia ostrość i widok lepszy niż z odległych trybun, a realizm dźwięku podrywa z miejsc! Specjalna funkcja - "tryb sportu" dostosowuje obraz do wydarzeń sportowych, zwiększając płynności ruchu, uwydatniając barwę koloru (np. żywą zieleń trawy) oraz zapewniając efekty dźwiękowe jeszcze bardziej zbliżone do rzeczywistych, panujących na stadionach. *** Ośrodek badawczy TNS, przygotował dla LG badania sprawdzające czym zajmują się kobiety, w czasie gdy ich partnerzy oglądają mecze. W badaniu wzięło udział 12 000 osób z dwunastu krajów europejskich: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Austrii, Holandii, Danii, Szwecji, Norwegii i Finlandii. W każdym z tych krajów na ankietę odpowiadała reprezentatywna próba około 1000 osób dorosłych.