Według badań Mediapanelu Interia Sport w lutym tego roku pierwszy raz w historii zdobyła drugie miejsce w kategorii "Sport" w Polsce. Razem z serwisem najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie śledziło 7,4 mln kibiców. Interia Sport wyprzedziła m.in. Przegląd Sportowy Onet (7 mln RU) i Sport.pl (5,8 mln RU). Awans o jedną pozycję w górę odnotował także serwis Polsatsport.pl (2,9 mln RU). W lutym dzięki ścisłej współpracy w ramach Grupy Polsat Plus oba serwisy prezentowały skróty video sportowych hitów Telewizji Polsat i Eleven Sports, w tym meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów, La Liga i Serie A. Kibice mogli zobaczyć m.in. Roberta Lewandowskiego i Piotra Zielińskiego w akcji przed barażami do EURO 24. Luty był też miesiącem tenisowych emocji. Oba serwisy pokazały drogę Igi Świątek do zwycięstwa w turnieju w Dosze oraz zacięte pojedynki Huberta Hurkacza. Grupa Polsat - Interia rozwija się najszybciej w tym sektorze spośród topowych wydawców w Polsce. Według badań Mediapanelu w ciągu roku (luty 2023 - luty 2024) jej serwisy i aplikacje (Interia Sport i Polsatsport.pl) łącznie zwiększyły zasięg o ponad 1,2 mln RU (+18 %). Konkurencyjne grupy medialne w tym czasie odnotowały znaczący spadek zainteresowania kibiców. Zasięg Grupy Wirtualna Polska zmniejszył się o 1,1 mln RU (-12%), RAS Polska - 1,1 mln RU (-13%), a Grupy Agora - 1 mln RU (-14%). Według badań Mediapanelu Grupa Polsat - Interia jest najczęściej wybierana w Polsce wśród użytkowników urządzeń mobilnych w kategorii "Sport". Jej serwisy i aplikacje łącznie wygenerowały na tej platformie zasięg na poziomie 7,7 mln RU. *Wyniki Polsatsport.pl uwzględniają dane serwisu oraz aplikacji