Większość tej sumy zostanie przeznaczona nie na pierwszą drużynę, ale na zespół występujący w Młodej Ekstraklasie. - Inwestujemy w graczy, którzy będą zawodnikami reprezentacji na Euro 2012 - powiedział Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu INTERIA.PL. - Zdecydowaliśmy się, że wchodzimy w Młodą Ekstraklasę, a bonusem jest to, że logo Interii pojawi się także na koszulkach pierwszej drużyny - podkreślił. Stroje z nowym logiem zaprezentowali dwaj zawodnicy "Pasów" - Arkadiusz Baran oraz Bartłomiej Dudzic. - Niezwykle cieszymy się z zawarcia tej umowy. Na koniec tego roku planujemy ogromną kampanię reklamową zarówno w telewizji, w <a href="http://www.rmf.fm" target="_blank">radiu</a>, jak i w prasie, dlatego też szukaliśmy również sposobu, by zareklamować się w mniej tradycyjny sposób. Postanowiliśmy więc wydać pieniądze na polską piłkę, na Cracovię - powiedział Błażewicz. - Mam nadzieję, że nasza współpraca nie zakończy się tylko kampanią reklamową i że będzie również kontynuowana w następnym roku, a może i latach. Interia.Pl to największy polski portal internetowy i dlatego nie wyobrażaliśmy sobie współpracy z żadnym innym, jak tylko z portalem INTERIA.Pl - stwierdził Jakub Tabisz, wiceprezes MKS Cracovia SSA. - Pozyskanie sponsora to sygnał, że w klubie sprawy idą we właściwym kierunku. Zawodnicy też tak to postrzegają i jest to dla nich dobry znak - dodał Stefan Majewski, trener pierwszego zespołu.