Badanie EMS obejmuje 20 procent najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków. EMS 2006 wzmacnia pozycje Eurosportu jako kanału numer 1 bez względu na rodzaj stacji telewizyjnych (sport, wiadomości, biznes, podróże i kultura), porę dnia, w której oglądana jest telewizja czy źródło przychodów respondentów. Wg badania Eurosport ogląda każdego dnia 4,2 miliona widzów (11%), tygodniowo 12,8 miliona (32.4%), a rocznie 24 miliony osób (61%). Eurosport osiąga jeszcze lepsze wyniki w specyficznych grupach: * Top 3% - uniwersum 8 milionów ludzi (kadra zarządzająca, biznesmeni oraz najlepiej sytuowani), dzienne dotarcie 21 % (wzrost o 9% w porównaniu z rokiem 2005). * Top 5% - uniwersum 12,7milionów osób, dzienne dotarcie 34% (wzrost o 14 % w stosunku do 2005 roku). Wyniki EMS 2006 podkreślają także rolę jaką odgrywa sport na rynku telewizyjnym. Potwierdza to także specjalne studium - Power of Sport ? przeprowadzone przez Eurosport wspólnie z agencją Carat International. Badanie to ocenia związki mieszkańców Europy ze sportem oraz marketingiem sportowym.