Nagroda została przyznana podczas gali Sport Industry Awards 2007, która wczoraj odbyła się w Londynie. Kampania "Get Closer to the Tour" została stworzona przez Eurosport i agencję Mediaedge. Miała na celu przyciągnąć młodą widownię podczas relacji tenisowych oraz pozwolić kibicom tenisa poznać bliżej ulubione zawodniczki. "Wszyscy uczestnicy tego projektu niezmiernie się cieszymy, że to właśnie nasza kampania została nagrodzona. Eurosport może się pochwalić bezkonkurencyjną ofertą tenisową i właśnie ten projekt podkreśla siłę sportu, która pozwala sponsorom oraz partnerom odnosić takie sukcesy" - powiedział Mike Vaughton, dyrektor Eurosportu ds. kluczowych klientów i sponsoringu. Podczas projektu "Get Closer to the Tour" Eurosport blisko współpracował z dyrektorem marketingu Sony Ericsson Dee Duttą oraz z Mediaedge i WTA. Na liście nominowanych w kategorii sponsor roku znaleźli się również Xerox Ducati, ABM AMRO, Kodak i Shell. Wśród pozostałych zwycięzców gali, nazywanej "Sportowymi Oscarami", znalazł się między innymi David Beckham, który został uhonorowany za swój wkład w rozwój brytyjskiego sportu.