Reklama

Reklama

Era sponsorem Wisły, PZKosz. i PLK

Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. - operator sieci Era - na specjalnie zwołanej konferencji prasowej ogłosiła, że zamierza wspierać finansowo trzy dyscypliny sportowe. Po zaangażowaniu się w windsurfing, Era postanowiła zostać sponsorem koszykówki (męskiej kadry i PLK) oraz klubu Wisła Kraków S.S.A.

Obecni na konferencji w warszawskiej siedzibie firmy prezes Wisły Bogdan Basałaj, prezes PZKosz. Marek Pałus i prezes PLK Janusz Wierzbowski wyrażali wdzięczność oraz nadzieję, że z nowym sponsorem będą mogli osiągnąć wyższe cele.

Wszyscy zgodzili się z hasłem "Z Erą każdy może więcej". - Jest to wielki dzień dla polskiej koszykówki - powiedział prezes Marek Pałus - W 75-letniej historii związku nie związaliśmy się na dłużej z partnerem. Reprezentacja polskich koszykarzy mniej już nie może... Więc musi więcej - dodał z uśmiechem Pałus (posłuchaj wypowiedzi prezesa PZKosz.).

Reklama

Polska Telefonia Cyfrowa związała się także z zawodową Polską Ligą Koszykówki, która od nowego sezonu nosić będzie nazwę Era Basket Liga. - Chciałbym by jak najszybciej zmienił się wizerunek ligi i całej organizacji PLK. Mam nadzieję, że widoczna będzie duża zmiana jakościowa, we wszystkich aspektach naszej działalności - stwierdził prezes PLK Janusz Wierzbowski.

Prezes Wisły Bogdan Basałaj stwierdził, że klub postara się spełnić oczekiwania kibiców i sponsora. - Champions League jest marzeniem. My zrobimy wszystko, żeby do niej awansować. Jeśli się nie uda, to będziemy godnie występowali w Pucharze UEFA - powiedział Basałaj, a natychmiast zareagowali na to stwierdzenie przedstawiciele Ery, twierdząc, że w haśle ich firmy słowo "Nie" nie występuje.

Nowy sponsor Wisły popełnił jednak małe faux pas, pokazując na prezentacji zdjęcie Kazimierza Moskala w nowej koszulce Wisły. Wiadomo jednak, że z tym piłkarzem krakowski klub nie przedłużył umowy. - To z pewnością za zasługi Kazimierza Moskala dla Wisły - próbował tłumaczyć sponsora prezes Basałaj.

Wiadomo, że umowy będą długoterminowe. Nie podano żadnych kwot, wiadomo jednak, że będą one zależne od wyników sportowych. W przypadku Wisły 40 procent kwoty na jaką podpisano umowę Wisła otrzyma na pewno, zaś 60 procent jest do wywalczenia na boisku. Pełna wypłata nastąpi po wywalczeniu awansu z grupy Ligi Mistrzów.

W swojej strategii Era zakłada działania długofalowe, dlatego też umowy sponsorskie zawarte na jeden sezon zaopatrzono w klauzule umożliwiające ich przedłużenie. W ramach umów koszykarze reprezentacji Polski i piłkarze Wisły Kraków występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach z logo sieci Era. Znak firmowy pojawi się również przy okazji imprez organizowanych z udziałem stron podpisanych kontraktów.

Andrzej Łukaszewicz, Warszawa

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje