"Mamy nadzieję, że współpraca z PZM i kolejne sukcesy drużyny narodowej przyczynią się do jeszcze większej popularyzacji tej dyscypliny sportu w Polsce i przysporzą jej kolejnych sympatyków. Naszą ambicją będzie pokazanie Polakom, którzy nie mieszkają w miastach żużlowych, na czym polega fenomen i popularność żużla w Polsce" - powiedział po podpisaniu umowy prezes zarządu Enea Maciej Owczarek. Współpraca Grupy Enea z PZM i sponsoring żużlowych reprezentacji Polski to dopiero początek długofalowych działań marketingowych firmy. Enea podpisała również indywidualne kontrakty z trójką polskich zawodników uczestniczących w cyklu Grand Prix 2011 - aktualnym mistrzem świata Tomaszem Gollobem, wicemistrzem świata Jarosławem Hampelem oraz Januszem Kołodziejem. Przedsiębiorstwo wspierać będzie również reprezentację juniorów, która od lat odnosi sukcesy w mistrzostwach świata i Europy. Polska reprezentacja w lipcu w Gorzowie Wielkopolskim będzie bronić Drużynowego Pucharu Świata. Niewiele brakowało by biało-czerwoni nie wystartowali w tych zawodach, ze względu na konflikt związany z obowiązkiem używania nowych tłumików we wszystkich międzynarodowych imprezach żużlowych w obecnym sezonie. Ostatecznie Polacy wezmą udział we wszystkich turniejach organizowanych pod egidą światowej i europejskiej federacji motocyklowej.