Strony nie podały wartości kontraktu, ale według nieoficjalnych informacji krakowski klub wzbogaci się o cztery miliony złotych. Przedstawiciele bet-at-home.com potwierdzili natomiast, że w przypadku zrealizowania przez zespół określonych celów sportowych (mistrzostwo Polski, sukcesy w europejskich pucharach) Wisła może liczyć na dodatkowe bonusy. - Wisła Kraków to 11-krotny mistrz Polski oraz najlepsza drużyna polskiej ekstraklasy - powiedział przedstawiciel Bet-at-home.com Robert Raszczyk. - Poza tym, według najnowszych badań Wiśle kibicuje 26 procent wszystkich fanów piłki nożnej w Polsce, co daje zdecydowanie pierwsze miejsce w naszym kraju. - Cieszymy się z podpisania umowy - nie krył zadowolenia prezes Wisły Marek Wilczek. - Bet-at-home.com to firma, z którą współpracujemy już od trzech lat. Teraz nadszedł czas, aby logo naszego partnera uzyskało status sponsora strategicznego. Cieszę się, że dwie tak rozpoznawalne marki jak Wisła i bet-at-home.com połączyły się w drodze po najwyższe cele. Dzisiaj mamy "tłusty czwartek", mam nadzieję że to początek tłustego okresu w historii Wisły. Dla działu marketingu Wisły SA, na którego czele stoi Grzegorz Falk, podpisanie umowy to ogromny sukces. Przez ostatnie półtora roku na strojach Wisły reklamowała się Tele-Fonika, a więc firma, która jest właścicielem klubu. Wcześniej na strojach "Białej Gwiazdy"znajdowało się logo Ery oraz Tyskiego.