64. Tour de Pologne potrwa tylko tydzień, od 9 do 15 września, ale w tym czasie, jako najważniejsza impreza w naszym kraju, powinna skupiać uwagę wszystkich kibicow. W Lang Teamie bardzo dbają o promocję, dlatego ruszyła już akcja w Cinema-City, promująca wyścig. 30-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany w 20 kinach na 241 ekranach. - Pojawiły się również city-banery o wymiarach 6x3 metry, których będzie 250 w najważniejszych miastach Polski, w Warszawie będą z kolei "mamutobordy" - tłumaczy Siluta. Podczas trwania wyścigu głównym elementem, który rzuca się w oczy jest scenografia zainstalowana na starcie i mecie. - Do jej przewozu codziennie będziemy używać ponad 20 tirów, a w naszej ekipie technicznej będzie pracowało 200 osób - wyjaśnia Siluta. - Dziennie w kolumnie wyścigu pojedzie nawet 1000 osób - dodał. Dla tych kibiców, którzy z obiektywnych przyczyn nie będą mogli podziwiać kolarzy na żywo, pozostają relacje telewizyjne. Jak co roku przeprowadzi je TVP, a fani za granicą będą mogli oglądać imprezą za pośrednictwem TV Polonia. Dla uatrakcyjnienia relacji codziennie w powietrzu będą latały dwa helikoptery. - Każdego dnia będą dwie godziny relacji z danego etapu, a tuż po głównym wydaniu "Wiadomości" kronika wyścigu - powiedział dyrektor marketingu Lang Teamu. Po raz drugi natomiast transmisję z Tour de Pologne przeprowadzi stacja Eurosport 2. - Dla niej będzie to jedno z trzech najważniejszych wydarzeń sportowych września - mówił z dumą Siluta.