To efekt porozumienia pomiędzy częstochowskim klubem a Dominet Bankiem. Kontrakt podpisano na pięć lat. - Karty co-brandowe skierowane są klubów o uznanej marce, do których należy Włókniarz. Korzystanie z kart przez kibiców będzie związane z profitami dla klubu. Będą one zależały od liczby wydanych kart oraz od operacji na nich wykonywanych. Szacujemy, że Włókniarz może zyskać nawet na tym 5 milionów złotych w ciągu pięciu lat - mówi Grzegorz Bakalarczyk, dyrektor departamentu sprzedaży Dominet Banku, który wydaje podobne karty we współpracy z takimi klubami jak Wisła Płock, Wisła Kraków, Odra Wodzisław, Legia Warszawa, ŁKS Łódź, Ruch Chorzów, Cracovia, Zagłębie Sosnowiec i Zagłębie Lubin. Dominet Bank jest również sponsorem tytularnym Polskiej Ligi Koszykówki. Włókniarz zdecydował się także podpisać kontrakt menedżerski z Robertem Jabłońskim, który zrezygnował z funkcji członka Rady Nadzorczej Ekstraligi Żużlowej SA. - Będę miał szerszy zakres obowiązków niż w roku ubiegłym. Wchodzi w życie limit wydatków na drużynę i moim zadaniem będzie dopilnować, żeby wszystko było pod tym względem w porządku. Mamy w składzie dwóch seniorów więcej niż miejsc w składzie, dlatego czeka mnie ciężkie zadanie właściwego wyboru składu - tłumaczy Jabłoński. Bartłomiej Romanek, Częstochowa