Umowa z Gollobem to przykład zmiany podejścia do sponsoringu przez Telekomunikację Polską. Firma ogranicza aktywność jedynie do wybranych programów, które dają gwarancję wzrostu wiarygodności i zaufania u klientów. Dzięki skoncentrowaniu się na mniejszej liczbie wydarzeń firma bardziej efektywnie wykorzysta środki przeznaczone na sponsoring Podpisując umowę z Tomaszem Gollobem, najlepszym polskim żużlowcem, Telekomunikacja Polska staje się jego partnerem. Tomasz Gollob, od lat utrzymujący się w światowej czołówce, nie ma jeszcze w swojej kolekcji osiągnięć tytułu mistrza świata, najcenniejszego żużlowego trofeum. Na ten sukces już od 30 lat czekają kibice "czarnego sportu" z całej Polski. Ostatni taki tytuł dla Polski wywalczył w 1973 roku Jerzy Szczakiel . - Chcemy, aby Tomasz Gollob skupił się wyłącznie na stronie sportowej całego przedsięwzięcia. Pragniemy zdjąć z jego barków wszelkie sprawy logistyczne i organizacyjne. Mamy nadzieję, że taka taktyka przyniesie tak oczekiwany przez kibiców sukces - mówi Bogusław Biszof, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej. - Dzięki coraz nowocześniejszym technologiom oferowanym przez Telekomunikację Polską, pragniemy również przybliżyć Tomka kibicom. To przecież dla nich ścigają się zawodnicy. Nie wszyscy kibice będą mogli osobiście uczestniczyć w turniejach, jednak dzięki nowoczesnym rozwiązaniom telekomunikacyjnym na bieżąco będą mogli kibicować swojemu idolowi. Telekomunikacja Polska w najbliższym czasie uruchomi specjalną stronę autorską Tomasza Golloba, która ułatwi kontakt miłośnikom żużla kontakt ze sportowcem. Kibice znajdą tam na bieżąco uaktualniane informacje dotyczące zawodnika, jego startów w Grand Prix oraz w lidze polskiej i szwedzkiej, wyniki, zdjęcia oraz filmy. Ze strony będzie można wysłać e-mail do żużlowca, a dziennikarze będą mogli skorzystać z newsroomu.