WTA Tour nadal w Eurosporcie

Kobiecy tenis w wykonaniu największych gwiazd tego sportu wciąż będzie można obszernie śledzić na ekranach naszych telewizorów.

Eurosport, Regency Enterprises i WTA Tour podpisały bowiem umowę przedłużającą współpracę do 2007 roku.

Reklama

Informacja o przedłużeniu umowy została ogłoszona podczas specjalnej konferencji prasowej, która odbyła się 8 października w Filderstadt, przy okazji turnieju Porsche Tennis Grand Prix.

Na mocy nowego kontraktu, każdego roku, Eurosport przeprowadzi 420 godzin relacji z 27 turniejów cyklu WTA Tour. Oznacza to podwojenie liczby godzin transmisji w porównaniu do roku 1999, kiedy Eurosport rozpoczął relacjonowanie rozgrywek kobiecego tenisa. Nowe porozumienie gwarantuje największy w historii przekaz rozgrywek WTA Tour w Europie.

- Przedłużenie umowy podkreśla zaangażowanie Eurosportu i Regency Enterprises w popularyzację tenisa kobiecego - powiedział Larry Scott, dyrektor WTA Tour.

Dzięki nowej umowie Eurosport kontynuuje swoje wsparcie dla WTA Tour. Jesteśmy dumni z tego, iż nasze transmisje przyczyniają się do rozwoju zawodowego tenisa" - dodał Angelo Codignoni, prezydent i dyrektor naczelny Eurosportu.

- Cieszymy się, iż możemy kontynuować naszą współpracę z dwiema tak silnymi markami - zakończył Arnon Milchan, założyciel Regency Enterprises.

W trakcie konferencji prasowej Eurosport zaprezentował także swój Magical Bus (zobacz zdjęcie). Ten specjalny samochód, opatrzony logiem Eurosportu i WTA, pojawiający się w reklamach turniejów WTA na antenie Eurosportu, będzie teraz fizycznie przemierzał Europę promując ofertę Eurosportu.

Dowiedz się więcej na temat: Eurosport | WTA tour | tour | WTA

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje