"Sok pomarańczowy marki Caro-Juice, szampon Woz-Gloss czy limitowana seria luksusowego modelu samochodu znanej marki o nazwie CaWo. To są tylko przykłady, lecz potencjał jest ogromny i powinniśmy go wykorzystać, kiedy Caroline znajduje się na szczycie. Nasze wizje są śmiałe" - powiedział doradca Wozniacki ds. promocji. "Jej wartość rynkowa rośnie w ogromnym tempie. Wystarczy tylko popatrzeć, w jaki sposób zarabia Maria Szarapowa, której wartość rynkowa jest dzisiaj prawie trzy razy większa niż Caroline. Rosyjska tenisistka wyznacza dzisiaj trendy zarabiania poza kortem. Dlaczego nie ma tego robić Caroline?" - podkreślił Tobias w rozmowie z dziennikiem "Jyllands Posten". John Tobias uznany został przez amerykański magazyn "Sports Illustrated" jako jeden z 30 najważniejszych menedżerów marketingu sportowego na świecie. Wśród jego klientów znajdują się m.in. tenisistki Justine Henin i Wiktoria Azarenka.