ComArch Business Tennis League: Biznesmeni grają swoje!

W miniona niedzielę, 28 kwietnia 2002 r. , w piwnicy jazzowej krakowskiej restauracji "Wierzynek" odbył się uroczysty bankiet, kończący zimową edycję ComArch Business Tennis League. I inaugurujący jej edycję letnią. Najlepsi zostali obdarowani nagrodami. Wszyscy zawodnicy dostali dyplomy.

Ligowe mistrzostwo odzyskali tenisiści ComArchu: Tomasz Trenzinger i Waldemar Łabno, którzy w trudnych, halowych meczach zachowali najrówniejszą formę i najwięcej nerwów na wygranie tych w tenisie najważniejszych, czyli ostatnich piłek. Gratulacje!

Reklama

Podczas bankietu wiele mówiono nie tylko o smacznym jedzeniu (kuchnia Wierzynka) i wspaniałej muzyce (jazz tradycyjny w wykonaniu Boba Jazz Band), ale również o coraz powszechniejszej w naszym kraju grze, jaką staje się tenis. Krakowska liga, coś co narodziło się przed kilkoma laty i trwa, przyciągnęła wielu wspaniałych amatorów, na co dzień ciężko pracujących przedsiębiorców, naukowców i dziennikarzy, którzy regularnie (bo przeciwnik czeka i nie można zawieść!) po prostu grają swoje!

ComArch Business Tennis League Zima 2001/2002:

1. COMARCH

2. RMF FM

3. KRAK KOLOR

4. EQUUS

5. CPN SERWIS

6. ANNCO

7. BUDOSTAL-3

8. LEXMARK

9. PLIVA KRAKÓW

10.KLUB KRAKOWSKI

11.INTERIA.PL

12. BRACTWO KURKOWE

13. MUSIC CORNER

14. RAIFFEISEN BANK

15. MONTONAFT

16. SATES POLAND

W finale turnieju indywidualnego Jarosław Kruszak wygrał z Łukaszem Nowikiem. Miejsca III-IV zajęli ex aequo Waldemar Łabno i Rafał Jaworski.

Poziom gry zawodników startujących w ComArch Business Tennis League podnosi się z sezonu na sezon. Obecnie dużym sukcesem jest dla tenisistów danej drużyny awans do pierwszej ósemki, nie mówiąc o pierwszej czwórce.

- Bawimy sie świetnie. Jesteśmy amatorami, a rozgrywki to impreza czysto amatorska, w której chodzi o to, aby połączyć regularne granie w tenisa z potrzebnym w każdym wieku, zwłaszcza starszym chłopcom, współzawodnictwem. Dzięki lidze dostajemy nie tylko możliwość regularnej tenisowej rywalizacji, ale również okazję spotkania się, porozmawiania, nawiązania nowych kontaktów - tłumaczy prof. Andrzej Pach z drużyny Klub Krakowski.

Prof. Pach nie ukrywa, że liga wymusiła na nim doskonalenie gry, dzięki czemu z miesiąca na miesiąc gra lepiej. Podobnego zdania jest Wojciech Pecka z zespołu CPN Serwis i inni zawodnicy. Wszyscy doceniają też miejsce rozgrywania spotkań - krakowskie Błonia, gdzie szczególnie przyjemnie jest w sezonie letnim, a zielona tenisowa kawiarenka daje możliwość przyjemnego relaksu po grze.

Od samego początku rozgrywek sponsorem tytularnym tej unikatowej w skali kraju ligi tenisa ziemnego jest firma ComArch. Zresztą sama idea spotykania się biznesmenów regularnie na korcie wyszła od twórcy i prezesa ComArchu, prof. Janusza Filipiaka.

Dzięki agencji reklamowej Business Advertising Management, rozgrywki mają piękne plakaty, pamiątkowe koszulki, dyplomy i puchary. Dzięki prezesowi BAM, Dariuszowi Gocowi, z sezonu liga jest coraz bardziej "kolorowa".

Organizacją rozgrywek ComArch Business Tennis League zajmuje się firma MM-SPORT. Ona też, jako przedstawiciel firmy DUNLOP, dostarcza dla ligii najwyższej jakości piłki DUNLOP FORT PLUS - oficjalne piłki rozgrywek.

Ponadto od ubiegłej edycji w sponsoring rozgrywek włączyła się firma Heineken, która objęła specjalnym patronatem turniej indywidualny. Jest on rozgrywany jest zawsze na koniec każdej edycji.

W edycji ComArch Business Tennis League Lato 2002 wystąpią:

Grupa A: ComArch, Equus, Annco Interia.pl, ComArch II, NKK System, Kurpios Consulting

Grupa B: RMF FM, CPN Serwis, Budostal-3, Klub Krakowski, Lexmark, Music Corner, Pliva Kraków.

Dowiedz się więcej na temat: zawodnicy | dyplomy | firma | klub | liga | serwis | biznesmeni | Comarch | tennis

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje