Świetna sprzedaż karnetów na mecze Jastrzębskiego Węgla

Rok temu prezes jastrzębskiego Węgla Zdzisław Grodecki mówił o wyzwaniu, jakim będzie budowa siatkarskiej społeczności kibiców, by wypełnić widownię nowej, większej hali. Mimo że w PlusLidze zespół grał o utrzymanie, karnety sprzedają się świetnie.

W minionym sezonie drużyna w rywalizacji krajowej wypadła blado. Wywalczyła natomiast awans do Final Four Ligi Mistrzów, co pozwoli im wystąpić w październikowych klubowych mistrzostwach świata w stolicy Kataru Dausze.

Reklama

Ligowe spotkania rozgrywane były w klubowej "kurnik arenie", ciasnej hali mogącej pomieścić tysiąc widzów. Jastrzębscy kibice słynęli zawsze z żywiołowego dopingu, ale frekwencja spadała i pojawiły się podczas meczów niespotykane w poprzednich latach puste miejsca.

Działacze zdawali sobie sprawę, że zapełnienie trzy razy większej widowni nowej hali, gdzie zespół będzie grał od tego sezonu, może być trudne.

"Musimy grać tak, by w przyszłości przychodziło na nasze spotkania po trzy tysiące kibiców" - zapowiadał Grodecki. Wygląda na to, że na brak dopingu siatkarze mocno zmienionego personalnie Jastrzębskiego Węgla (10 nowych zawodników w 14-osobowej kadrze), nie będą mogli narzekać.

Spośród 2700 karnetów na cały sezon, w pierwszym tygodniu sprzedano ok. 1700. Rok wcześniej nabywców znalazło zaledwie 200 sztuk.

Zarówno prezes, jak i włoski trener siatkarzy Lorenzo Bernardi, zgodnie deklarują, że presji i oczekiwań ze strony kibiców się nie obawiają.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Zdzisław Grodecki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje