Związek znajduje się w tak dobrej sytuacji, że może wybierać, z którą firmą chce współpracować. A chętnych jest więcej niż miejsc. - Wszystkie umowy sponsorskie na najbliższy okres zostały już podpisane albo są w ostatniej fazie negocjacji. Jako PZPN w pełni wykorzystujemy możliwości, które daje nam reprezentacja - mówi zadowolony Maciej Sawicki, sekretarz generalny związku. Kontrakt został przedłużony o cztery lata. - Umowa będzie ważna do końca 2022 roku. Obejmuje także okres mistrzostw świata w Katarze, które odbędą się późną jesienią. Liczymy na to, że w nich wystąpimy - dodaje Sawicki. Co ważne, współpraca z "Biedronką" nie ogranicza się tylko do grzania się w blasku Roberta Lewandowskiego i spółki. Firma wesprze także reprezentację kobiet, kadry młodzieżowe od 15 do 21 lat, a także Akademię Młodych Orłów. - To bardzo ważny dla nas projekt i cieszymy się, że tak duża firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych skierowanych na piłkę dziecięcą - podkreśla Sawicki. W 28 Akademiach Młodych Orłów trenuje około trzech tysięcy dzieci. Krzysztof Oliwa