Oficjalne powody rozstania się zostały przedstawione w sposób dyplomatyczny. - Oceniliśmy, że wszystkie nasze cele marketingowe i promocyjne zostały osiągnięte. Nadchodzące miesiące to czas nowych produktów i usług. Zamierzamy jeszcze więcej uwagi poświęcić bardzo atrakcyjnym promocjom i skoncentrować się na nowej strategii marketingowej. Jesteśmy przekonani, że nasi obecni i przyszli abonenci to zaakceptują. Jednocześnie chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do powrotu tego sportu na właściwe mu miejsce - powiedział Bogusław Kułakowski, prezes PTC . Kułakowski zapowiedział rezygnację ze sponsorowania piłkarzy po dwóch beznadziejnych meczach na Mistrzostwach Świata w Korei. Prezes Ery powiedział wtedy, że utrzyma sponsoring, gdy dojdzie do zasadniczych zmian. Mecz w Szczecinie i "nowa" kadra Zbigniewa Bońka - najprawdopodobniej nie przekonały go.