- To wcale nie znaczy, że odtąd, na stadionie płockiej Wisły będzie można raczyć się piwem. Póki co, zabrania tego ustawa o wychowaniu w trzeźwości - powiedział prezes zarządu klubu Wisła Płock Krzysztof Dmoszyński. Dlaczego właśnie Wisła Płock? Sprawa jest bardzo prosta. Jak powiedział Bartosz Dobrzyński, specjalista do spraw sponsoringu sportowego Kompanii Piwowarskiej Lech Premium, szukanie ewentualnego partnera uwarunkowane było jego osiągnięciami sportowymi. Udział płockiej drużyny w finale Pucharu Polski przesądzał sprawę. To właśnie płocki zespół, obok krakowskiej Wisły i Górnika Łęczna stał się drużyną, której oficjalnym sponsorem został Lech Premium. Na stadionie ustawione zostaną plansze reklamowe, które, jak przyznał przedstawiciel nowego sponsora, nie mają większego znaczenie , gdyż zwykle nie mieszczą się w kadrze ekip telewizyjnych. Lech Premium rozpoczął akcję promocyjną pod hasłem "Walczymy o polską piłkę". Jest to pierwsza tego typu promocja dotycząca współpracy z klubem piłkarskim, ukierunkowana na korzyści wizerunkowe zarówno dla klubu, jak i dla sponsora. Dodatkowo akcja ta ma przynieść bezpośrednie zyski finansowe dla klubu, ponieważ będzie miała wpływ na poprawę infrastrukturę. Z każdej butelki lub puszki piwa sprzedanej podczas promocji, 5 groszy przeznaczone jest na renowację boiska treningowego Wisły Płock W ten sposób wszyscy sympatycy i kibice mają szansę bezpośredniego wspierania swojego ulubionego klubu. Zgodnie z podpisaną umową Lech Premium otrzymał tytuł oficjalnego sponsora klubu, zapewniając sobie jednocześnie wyłączność branżową. Marka Lech Premium ma prawo do wykorzystywania wizerunku drużyny, logo klubu, a także do przeprowadzania meczów sponsorowanych. - Cieszę się, że zostaliśmy dostrzeżeni, że uznanie znalazła nasza praca, jak i praca wszystkich naszych zawodników - powiedział prezes Dmoszyński. Krzysztof Łączyński, Płock