Wisła bez Ery

Jak poinformował "Przegląd Sportowy" Polska Telefonia Cyfrowa wycofuje się ze sponsorowania Wisły Kraków. Z koszulek wiślaków zniknie zatem logo Ery.

Umowa Wisły z PTC wygasa 30 czerwca i wszystko wskazuje na to, że nie zostanie przedłużona. Złudzeń nie ma prezes Wisły Janusz Basałaj. - Po wejściu Idei w charakterze sponsora całej ekstraklasy, Era zapewne zmieniła koncepcję sponsoringu - powiedział Basałaj w "PS".

Reklama

Kontrakt z Erą dawał Wiśle 4,3 miliona złotych rocznie. Działacze "Białej Gwiazdy" szukają firmy, która wypełni lukę po Erze. Prowadzone są rozmowy z producentem piwa, operatorem tanich linii lotniczych i dwoma bankami.

- Chodzi o różne formy współpracy, bo przecież niekoniecznie kontrahent musi być od razu zainteresowany reklamą na koszulkach. Dążymy do sfinalizowania nowych umów przed występem w eliminacjach Ligi Mistrzów - stwierdził prezes "Białej Gwiazdy".

INTERIA.PL/Przegląd Sportowy
Dowiedz się więcej na temat: Wisła

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje