Organizatorzy akcji uruchomili ogromną kampanię pod hasłem "Największa na świecie drużyna". Jest to kolejna próba wcielenia w życie przewodniego hasła niemieckiego mundialu "Świat w gościach u przyjaciół". Niemcy robią wszystko, aby MŚ'2006 przeszły do historii jako najlepsze z dotychczasowych. Organizatorzy starają się, aby wszyscy mieszkańcy Niemiec poczuli się jak gospodarze mundialu i z uśmiechem na twarzy oraz wielką serdecznością przyjęli wszystkich gości, którzy w czerwcu przyjadą ze swoimi narodowymi reprezentacjami. Akcja T-Com ma na celu pokazanie całemu światu, że Niemcy są razem, że są radosną wspólnotą oczekującą na gości z całego świata. Kampania T-Com polega na utworzeniu "największej na świecie drużyny". Operator telekomunikacyjny rozdaje swoim abonentom "powitalne koszulki" w barwach reprezentacji Niemiec. Każdy jej posiadacz proszony jest o przesłanie zdjęcia w tej koszulce, które później zostanie umieszczone obok reprezentantów Niemiec i innych osób biorących udział w akcji. Osoby biorące udział w kampanii tworzą stojącą w jednym rzędzie ogromnych rozmiarów drużynę, którą będzie można zobaczyć na plakatach, w telewizji oraz w Internecie. W ten sposób wszyscy Niemcy biorący udział w akcji wysyłają do świata wiadomość, że z otwartymi sercami czekają na gości z całego świata. Jeden z elementów akcji odbędzie się jutro (8 grudnia) w godzinach wieczornych w Lipsku. Pod hasłem "Welcome day Leipzig" utworzony zostanie około 4 km rozmiarów łańcuch złożony z osób ubranych w "powitalne koszulki" od T-Com. W ogromnym rzędzie zjednoczonych osób wezmą także udział przedstawiciele 32 finalistów piłkarskich MŚ, aby pokazać, że hasło "Świat w gościach u przyjaciół" jest już wcielane w życie. Andrzej Łukaszewicz, Lipsk.