- Firma Press-service Monitoring Mediów otrzymała zlecenie na monitorowanie informacji w prasie na temat działalności PZPN, bowiem jej oferta obejmowała monitoring największej liczby tytułów prasowych i była korzystna cenowo - wyjaśnił Michał Kocięba, rzecznik prasowy PZPN. - Ze względu na zainteresowanie opinii publicznej tematyką piłkarską, monitorowanie naszej działalności jest istotne, bowiem na podstawie odzewu w mediach, możemy kształtować politykę informacyjną i szybko reagować na różne wydarzenia związane z polską piłką nożną. Doświadczenie uczy, że każdy "bank informacji" wykorzystany w odpowiedni sposób, może pomóc w osiągnięciu sukcesu". Poznański Press-service Monitoring Mediów analizuje artykuły z ok. 500 gazet i czasopism, co jest największą liczbą wśród polskich firm z tej branży. Klientami firmy kierowanej przez Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego są m.in. Najwyższa Izba Kontroli, Sąd Najwyższy, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (fundusz PHARE) i kilka ministerstw. Do grona zleceniodawców należą też m.in. tak duże koncerny jak Ericsson, Henkel, Nestle, Fiat Auto Poland, PKN Orlen, PGNiG, ING, BZ WBK, Kompania Piwowarska, czy Coca-Cola. W trosce o efektywną komunikację ze swoimi stołecznymi klientami, miesiąc temu Press-service Monitoring Mediów otworzył swój nowy oddział w Warszawie.