"Podczas niedawnej prezentacji zespołu pytano nas, kiedy na przedniej części koszulek znajdzie się logo sponsora. Nie mogliśmy odpowiedzieć, bo negocjacje trwały. Dziś wszystko jest jasne" - powiedział dyrektor marketingu Polonii Marek Pieniążek. "Rozmawialiśmy dwa miesiące, cieszę się ze szczęśliwego finału. W dobie kryzysu trudno jest pozyskać sponsora, bo firmy tnąc koszty przede wszystkim ograniczają wydatki na sponsoring i reklamę" - dodał prezes klubu ekstraklasy Damian Bartyla. "Odpowiada nam filozofia funkcjonowania Polonii, sposób jej prowadzenia. Bytomianie przodują w rankingach fair play, dobrze gospodarują finansami. To nas przekonało. Nie jest sztuką inwestować w kogoś skazanego na sukces, sztuką - postawić na tego, kto na taki sukces rokuje" - stwierdził prezes Ecco Holiday Piotr Kociołek. Kwoty, jaką sponsor przekaże klubowi, nie ujawniono. Po pierwszej rundzie ekstraklasy Polonia Bytom zajmują 13. miejsce.