Negocjacje dotyczące nazwy Stadionu Narodowego

Od 31 marca do 26 kwietnia Narodowe Centrum Sportu przyjmować będzie zgłoszenia od zainteresowanych zakupem prawa do nazwy Stadionu Narodowego w Warszawie

Jak poinformował prezes NCS Rafał Kapler główny sponsor wybrany zostanie w drodze negocjacji.

Reklama

- Proces wyboru sponsora głównego Stadionu Narodowego w Warszawie podzieliliśmy na dwa etapy. Pierwszy polega na przyjmowaniu zgłoszeń firm zainteresowanych zakupem prawa do nazwy stadionu. Następnie podmiotom tym zostanie przedstawiona kompleksowa oferta wraz z pakietem sponsorskim. W drodze negocjacji zostanie wyłoniony sponsor - wyjaśnił Rafał Kapler.

Prezes NCS dodał, że spodziewa się zadawalającego kontraktu z uwagi na fakt, że Stadion Narodowy w Warszawie jest największą areną sportowo-widowiskową w Polsce, cieszy się dużym prestiżem, a jego marka szybko się umacnia. Te walory sprawiają, że roczne dochody operatora stadionu z tytułu sprzedaży nazwy sięgać mogą - zdaniem ekspertów - 10 milionów złotych.

Sponsor Główny Stadionu Narodowego w Warszawie będzie uprawniony m.in. do ustalenia wspólnie z Narodowym Centrum Sportu oficjalnej nazwy i oficjalnego logo Stadionu, korzystania z tej nazwy i logo, a także z pomieszczeń i powierzchni oraz nośników reklamowych na terenie obiektu.

Zainteresowani mają do wyboru różne opcje umowy - połączenie nazwy i znaku graficznego sponsora ze znakiem "Stadion Narodowy w Warszawie" lub nadania stadionowi nazwy własnej, a także określenie pięcio- lub dziesięcioletniego czasu trwania umowy. NCS wymaga jednocześnie, aby zgłaszające się firmy przedstawiły potwierdzenienie, że ich przychody ze sprzedaży netto w ostatnim roku przekroczyły miliard złotych.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: stadiony | Narodowe Centrum Sportu | Narodowy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje