Operator telefonii komórkowej podpisał w styczniu kontrakt, za który zapłaci klubom pierwszej ligi 31,6 miliona złotych. Od rundy wiosennej rozgrywki najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce będą nosiły nazwę Idea Ekstraklasa i będą ozdobione nowym logo, które mamy przyjemność jaki pierwsi wam zaprezentować. - Jak poinformował prezes zarządu PTK Centertel, Sławomir Skrodzki, podczas środowej uroczystości prezentacji założeń programowych firmy oraz loga rozgrywek, podpisana umowa ma dobrze służyć popularyzacji polskiej piłki nożnej. - Chcemy ligi otwartej, bezpiecznej, na wysokim poziomie. Chcemy promować piłkę nożną, kluby, zawodników - powiedział. - Mając tytularnego sponsora ligi - dogoniliśmy pod tym względem Europę. Na naszym kontynencie połowa lig ma takiego sponsora. Zawarcie umowy poprzedziły konsultacje z klubami, swój udział ma tu i Piłkarska Liga Polska. A mnie dodatkową satysfakcję sprawia fakt, że Idea swoją opieką zamierza objąć i młodych piłkarzy: dzieci i młodzież - dodał prezes PZPN, Michał Listkiewicz. Porozumienie PTK Centertel z PZPN ma przynieść także korzyści kibicom. Idea zamierza wykorzystać telefoniczny system SMS czy MMS do przekazywania tą drogą wszelkich informacji dotyczących polskiej piłki (wyniki, statystyki, relacje z meczów na bieżąco, itp.). 40 procent zysków z tego przedsięwzięcia ma trafić poprzez PZPN do klubów (kibice będą mogli sobie wybrać klub, który chcę wspomóc finansowo).