W maju i czerwcu, do klubowej kasy trafi po pięć groszy, od każdego litra napoju produkowanego przez koncern Pepsi, sprzedanego na terenie Wielkopolski. Klub podpisał z koncernem dwie umowy. Jedną reklamową, na mocy której na stadionie pojawią się reklamy z logiem firmy. Druga dotyczy akcji promocyjnej, która rozpocznie się już 8 maja. W każdy weekend, w dziesięciu największych hipermarketach w Poznaniu na specjalnie przygotowanych stoiskach Pepsi, gdzie na kibiców będzie czekał szereg atrakcji, będzie również można spotkać piłkarzy Lecha Poznań. - Ten kto śledzi działania Pepsi, zauważył zapewne, że jesteśmy mocno związani z piłką nożną. Pepsi to wielkie kluby, ale również lokalni partnerzy. - stwierdził Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu Pepsi - Lech to długa tradycja i solidna firma, ujęła nas miłość kibiców, którzy zawsze są ze swoim zespołem. - Chciałbym podziękować za tak owocną kontynuację naszej współpracy, którą rozpoczęliśmy, gdy Lech grał jeszcze w drugiej lidze - powiedział prezes Lecha, Radosław Majchrzak - Cieszymy się, że wiążemy się z solidną firmą, dzięki której będziemy mieli okazję zaprezentować się również szerszej publiczności.