Gmoch: Legia jest jak mercedes

Sekcje siatkówki i koszykówki Legii balansują na krawędzi bankructwa. Szukający pilnie dobrodzieja klub opracował nawet pakiety sponsorskie (złoty, srebrny i zielony), ale chętnych jak nie było, tak nie ma - alarmuje "Życie Warszawy".

Prawo do wykorzystania herbu CWKS Legia w celach marketingowych można uzyskać już za 150 tysięcy złotych.

Reklama

Firma, która zdecyduje się wyłożyć taką sumę, w zamian otrzyma tytuł sponsora tytularnego i będzie mogła umieścić swoje logo m.in. na strojach zawodników, parkiecie, banerach reklamowych oraz w nazwie drużyny.

"Legia jest jak mercedes wśród samochodów. Ten znak jest znany na całym świecie" - stwierdził prezes CWKS Legia Jacek Gmoch, ale jego słowa jak na razie nie znajdują potwierdzenia w sytuacji siatkarzy oraz koszykarzy Legii.

INTERIA.PL/Życie Warszawy
Dowiedz się więcej na temat: Na krawędzi | Mercedes | Jacek Gmoch | Legia Warszawa

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama