To efekt podpisanej 9 maja 2013 roku umowy o strategicznej współpracy pomiędzy spółką PL.2012+, nowym operatorem Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Zgodnie z jej zapisami reprezentacja Polski rozegra na Stadionie Narodowym wszystkie mecze eliminacyjne do mistrzostw Europy 2016 oraz wszystkie mecze eliminacyjne do mistrzostw świata 2018. Dodatkowo, na mocy zawartej umowy, w latach 2014, 2015 i 2016 na Stadionie Narodowym zostaną rozegrane mecze finałowe Pucharu Polski. Teraz do tej pokaźnej listy spotkań dołączył finał Ligi Europejskiej w 2015 r. - Jesteśmy zadowoleni, że dzięki trudnym i konstruktywnym negocjacjom z PZPN osiągnęliśmy dobry kompromis polegający na tym, że na Stadionie Narodowym będą rozgrywane mecze na najwyższym piłkarskim poziomie. Dzięki finałowi Ligi Europejskiej w 2015 roku Stadion Narodowy znajdzie się na początku drogi do "ligi mistrzów" wśród europejskich stadionów - mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+, spółki zarządzającej od stycznia Stadionem Narodowym. Warszawska arena wielofunkcyjna oferuje najwyższą jakość najważniejszych wydarzeń sportowych, muzycznych i społecznych z nie tylko punktu widzenia ich organizatorów, ale przede wszystkim ich uczestników. - Zgodnie ze strategią marki nasza oferta trafia w potrzeby zarówno osób indywidualnych, jak i podmiotów biznesowych i instytucjonalnych. Zgodnie z konsekwentnie realizowanym przez nas planem, Stadion Narodowy jest miejscem otwartym dla wszystkich, nasza oferta imprez będzie zawsze zawierała 1/3 sportu, 1/3 wydarzeń muzycznych i rozrywkowych i 1/3 wydarzeń społecznych. To już znajduje potwierdzenie w tegorocznym kalendarzu imprez. Dzięki porozumieniu z PZPN-em oraz naszej współpracy z organizatorami innych wydarzeń, dziś wiemy, że część sportowa to absolutna liga mistrzów wśród polskich aren. Mamy także plejadę największych gwiazd światowej muzyki, m.in.: Paul McCartney, Beyonce, Depeche Mode, Roger Waters. Imprezy społeczne, takie jak Orlen Warsaw Marathon czy Noc Muzeów potwierdzą fakt, że Stadion Narodowy to miejsce, które ma znaczenie - mówi Marcin Herra. W 2013 roku na Stadionie Narodowym zakontraktowanych jest już 18 dużych wydarzeń.