Głównymi źródłami przychodów sportowej spółki akcyjnej są wpływy z tytułu transferów, praw do transmisji telewizyjnych, premii federacji piłkarskich i sponsorów za wynik sportowy, kwoty pochodzące ze sprzedaży reklam, pamiątek klubowych, karnetów i biletów. Wśród kosztów dominującą pozycją są świadczenia na rzecz utrzymania zespołu piłkarskiego, w tym transferów. Klub nie ujawnia szczegółowej struktury przychodów i kosztów. W ubiegłym roku wpływy Wisły Kraków z tytułu reklam wzrosły o blisko 25% w porównaniu do analogicznych przychodów w roku 2004. Spółka odnotowała również rekordowe zwiększenie przychodów z tytułu praw telewizyjnych i medialnych, które wzrosły o blisko 50%. "Podstawą naszego sukcesu jest współpraca z wiarygodnymi partnerami, którzy rozumieją istotę marketingu sportowego. Ze swojej strony staramy się zapewnić sponsorom i reklamodawcom profesjonalną obsługę" - wyjaśnia rzecznik prasowy Wisły Kraków, Jerzy Jurczyński.