<a href="http://wyniki.interia.pl/rozgrywki-L-polska-ekstraklasa,cid,3,sort,I" target="_blank">Ekstraklasa. Wyniki, tabela i statystyki - kliknij tutaj!</a>W czasach, kiedy jeden ekran przestał być wystarczający do oglądania meczów piłkarskich, tablety to idealne narzędzie tzw. second-screen experience. Śledzenie statystyk, zdobywanie wiadomości o lidze czy oglądanie skrótów meczów komfortowe jest właśnie na tabletach - urządzeniach oferowanych przez Modecom. Na podstawie zawartego porozumienia powstanie wspólny logotyp Ekstraklasy i Modecom. Nowy oficjalny partner Ekstraklasy pojawi się na wszystkich stadionach ligowych. Doskonale widoczne konstrukcje reklamowe z logotypem Partnera wyznaczają już strefy techniczne trenerów, a tablety Modecom eksponowane są podczas pomeczowych konferencji prasowych. - W świecie zdominowanym przez nowe technologie posiadanie oficjalnego partnera gwarantującego najnowocześniejsze urządzenia najwyższej jakości, a jednocześnie doświadczonego w środowisku piłkarskim, to naturalny krok dla Ekstraklasy. Marka Modecom od lat inwestuje w sport. Po Reprezentacji Polski czy Legii Warszawa przyszedł czas na szerokie wejście w partnerstwo z Ekstraklasą. A to pewnie nie ostatni krok tej odważnie działającej marki - powiedział Dariusz Marzec, prezes Ekstraklasy. S.A. - Podpisanie umowy z Ekstraklasą jest kolejnym, po partnerstwie z piłkarską Reprezentacją Polski, milowym krokiem mającym na celu umocnić pozycję firmy Modecom na rynku - mówi Jakub Łozowski, Prezes Zarządu Modecom SA. Budowana przez nas i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami, co przyczynia się do rozwoju marki Modecom. Jesteśmy pierwszym w Polsce producentem sprzętu elektronicznego, który równolegle został partnerem Ekstraklasy, Reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego Legii Warszawa. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, a fundamentalne wartości przyświecające idei sportowej rywalizacji, gry fair-play oraz dążenia do sukcesu zbieżne są w pełni z filozofią powstania i funkcjonowania firmy Modecom - dodaje Prezes Zarządu Modecom. Przygotowane przez Modecom klipy pojawiają się na bandach LED dookoła boiska przez dwie minuty podczas każdego meczu Ekstraklasy, przed spotkaniem i w przerwie z głośników można usłyszeć spoty promujące markę. Wizualizacje tabletów Modecom są też obecne w telewizyjnych grafikach podczas transmisji oraz na stadionowych telebimach. Umowa między Ekstraklasą S.A. i marką Modecom została zawarta do końca sezonu 2015/2016.