Anulowana kara koszykarza "Celtów", Perkins zagra przeciwko Magic

Władze ligi NBA anulowały jeden z fauli technicznych, które koszykarz Boston Celtics Kendrick Perkins otrzymał w piątym meczu finału Konferencji Wschodniej z Orlando Magic (92:113). Oznacza to, że będzie mógł zagrać w szóstym spotkaniu.

W środę Perkinsowi odgwizdano dwa przewinienia techniczne. Najpierw wdał się w przepychankę z Marcinem Gortatem (Polak też został upomniany), a następnie ukarano go za dyskusję z arbitrami.

Reklama

Był to jednocześnie jego siódmy faul techniczny w fazie play off, a to zgodnie z przepisami NBA oznaczało, że będzie musiał pauzować w kolejnym spotkaniu.

Po analizie zapisu wideo władze ligi uznały, że zachowanie gracza nie kwalifikowało się na tak surową karę. Mimo tego za każdy kolejny faul techniczny zostanie on zawieszony.

Szósty mecz odbędzie się w nocy z piątku na sobotę polskiego czasu w Bostonie. Magic przegrywają w finałowej rywalizacji do czterech zwycięstw 2-3, ale wygrali dwa ostatnie spotkania i nie tracą wiary w bezprecedensowy sukces. Nigdy w historii ligi do kolejnej rundy nie awansował bowiem zespół, który uległ rywalom w pierwszych trzech starciach.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: NBA | magic | kara

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje