Z roku na roku pakiety startowe rozchodzą się w coraz szybszym tempie. Pierwszy bieg zorganizowano w kwietniu 2009 roku. Wzięło w nim udział 500 zawodników (limit), a zapisy trwały wówczas 28 godzin. W drugiej edycji 1000 miejsc rozeszło się w ciągu 4,5 godziny, w zeszłym roku w 27 minut, zaś teraz tempo było o połowę szybsze. Czemu Bieg Dookoła ZOO zawdzięcza swój sukces? Dyrektor zawodów Dariusz Pawelec bierze pod uwagę splot kilku czynników. "Po pierwsze, jest to jedyny bieg w Polsce rozgrywany na terenie ogrodu zoologicznego i jeden z zaledwie kilku takich eventów na świecie. Po drugie, impreza jest atrakcyjnym produktem z marketingowego punktu widzenia: jest unikalna, ma sympatyczny layout graficzny, wsparcie sponsorów i patronów medialnych oraz wypracowaną przez ostatnie trzy lata renomę wśród biegaczy. Dodatkowo, organizując zawody wspieramy Fundację Panda, która pomaga w rozwoju stołecznego ogrodu" - powiedział czołowy przed laty średniodystansowiec w kraju.