Jak poinformowano na konferencji prasowej w Warszawie, wartość nowej umowy jest o 20 procent wyższa od obecnej. Kwoty nie są uzależnione od wyników sportowych warszawskiego zespołu. - Zgodnie z formułą "kocham cię jak Legię" mogę chyba "walentynkowo" powiedzieć, że jestem bardzo szczęśliwy, że Fortuna będzie z nami na kolejne trzy lata. Bardzo za to dziękujemy, to duża satysfakcja, bo czujemy, że teraz nastąpi kolejny krok w rozwoju obu marek - zaznaczył Mioduski. Badania przeprowadzone przez firmę Kantar Millward Brown wykazały, że Legia jest najbardziej rozpoznawalnym zespołem piłkarskim w Polsce. Markę przynajmniej kojarzy 90 procent respondentów. Klubowi kibicuje ok. sześciu milionów Polaków, z których tylko 38 procent mieszka w woj. mazowieckim. Trzynastokrotny mistrz Polski został też oceniony najwyżej ze wszystkich drużyn ekstraklasy. Otrzymał notę 5,18 w dziesięciostopniowej skali. - Nowa umowa jest bez wątpienia największą, jaką kiedykolwiek podpisano w polskiej piłce klubowej i pokazuje pozycję naszych marek na polskim rynku. Nasze wieloletnie partnerstwo dowodzi skuteczności biznesowej tej formy sponsoringu. W ciągu pięciu lat dotychczasowej współpracy Legia wypracowała dla głównego sponsora ponad 400 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego. W samym 2018 roku wartość ta wyniosła ponad 71 mln zł, a od przyszłego sezonu będzie jeszcze znacząco większa, bo mecze Legii wracają do telewizji publicznej, gdzie czeka na nie kilkumilionowa publiczność - dodał Mioduski. Fortuna jest sponsorem głównym Legii Warszawa od 2014 roku.Zobacz wyniki, terminarz i tabelę Lotto Ekstraklasy