- Niezmiernie się cieszymy, że firma o dwudziestoletniej tradycji, jaką jest JAKO nawiązała współpracę z takim klubem jak Cracovia - powiedział Paweł Stolarczyk, dyrektor Red Box na Małopolskę. - Mam nadzieję, że zadowolone będą obie strony, jak również kibice - dodał dyrektor firmy, która jest jedynym przedstawicielem JAKO na rynek polski. W czasie prezentacji poruszony został również temat związany z konkursem na wzór nowej koszulki Cracovii. Przypomnijmy, że udział w nim wezmą właśnie kibice. - Wychodzimy naprzeciw kibicom, którzy z pewnością mają rożne propozycje związane z wyglądem koszulek - przyznaje dyrektor Stolarczyk. W rundzie jesiennej podstawowy strój piłkarzy Cracovii składał się będzie z biało-czerwonej koszulki (z czerwonymi emblematami), czarnych spodenek i biało-czerwonych getrów. Strój rezerwowy ma być cały czarny.