Załoga Dynamic World Rally Team została oficjalnie zgłoszona do startów w pełnych cyklach SWRC i WRC Cup. Kalendarz startów w 2010 roku obejmuje rajdy: Meksyku (5-7 marca), Jordanii (1-3 kwietnia), Portugalii (28-30 maja), Finlandii (29-31 lipca), Niemiec (20-22 sierpnia), Francji (1-3 października) i Wielkiej Brytanii (12-14 listopada). W Polsce kibice będą mieć okazję zobaczyć zespół podczas Rajdu Polski (4-6 czerwca) i grudniowego Rajdu Barbórki, tradycyjnie kończącego sezon. Polska załoga Michał Kościuszko z pilotem Maciejem Szczepaniakiem zdecydowała się startować Fordem Fiestą, choć wcześniej mieli możliwość testowania Skody i Fiata w wersji S2000. "Uznaliśmy, że Ford Fiesta to najlepsza opcja wśród tych konstrukcji. To auto nowe, które zadebiutuje na trasach. Jestem przekonany, że auto będzie cały czas modyfikowane i ulepszane, czego nie będzie można prawdopodobnie powiedzieć o pozostałych konstrukcjach" - powiedział Kościuszko. Klasa SWRC i WRC Cup zapowiada się bardzo atrakcyjnie, w rywalizacji weźmie udział wielu doświadczonych kierowców, mających już spory staż w mistrzostwach świata. "To będzie bardzo szybka klasa, w której o zwycięstwo będzie trudno. Spotkam się ponownie z moim ubiegłorocznym najgroźniejszym rywalem Czechem Martinem Prokopem, mistrzem świata juniorów. Mam jednak nadzieję, że ze wszystkimi sobie poradzimy" - dodał Kościuszko. W klasie S2000 kierowcy dysponują samochodami z silnikami o pojemności 2 litrów i mocy około 280 koni mechanicznych. Auta mają stały napęd na obie osie, w S1600, w której Kościuszko zdobył tytuł wicemistrza świata juniorów, napędzana była tylko przednia oś. Zgodnie z decyzją Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) od sezonu 2011 do mistrzostw świata nie będą dopuszczane samochody WRC (silnik 2 litry z turbodoładowaniem o mocy około 340 KM i stały napęd 4x4). Bazą do budowy nowego, znacznie tańszego w eksploatacji niż WRC auta, będzie właśnie klasa S2000.