Trudów zmagań nie wytrzymało ponad 60 pojazdów. Liderem jest ubiegłoroczny zwycięzca Włoch Mario Sala (Porsche 911). "Nasze wysokie miejsce wynika z bardzo spokojnej i równej jazdy. Staramy się po prostu nie popełniać błędów. Dzisiaj mieliśmy jedną bardzo trudną nawigacyjnie próbę. Już podczas rekonesansu zorientowaliśmy się, że nie będzie łatwo i zrobiliśmy bardzo dokładny opis. To zaprocentowało" - powiedział Stanisław Postawka. Warunki są nadal bardzo trudne, chociaż w porównaniu z tym co działo się na etapie dojazdowym do Monako, to teraz - jak mówią kierowcy - nic nadzwyczajnego. Jest bardzo ślisko, na nawierzchni czyha sporo pułapek i opony z kolcami są jedynym rozwiązaniem. Wiele samochodów nosi już ślady wyjazdów poza drogę czy też spotkań z barierami. "Nasz Fiat jest bez żadnych zniszczeń. Przestawione na pierwszej próbie zawieszenie udało się naprawić następnego dnia rano przed startem. Po nocy w Valence, gdzie nie jest aż tak mroźnie jak w Polsce, bowiem w czwartek wieczorem było tylko minus 7 st. C, w piątek rano ruszamy znów do Monako" - dodał Andrzej Postawka. Na trasie załogi mają dwa kolejne odcinki, a później jeszcze trzy, ale już w nocy. Jedna z tych prób przebiega przez słynną przełęcz Turini. Czołówka rajdu po czwartkowym etapie (po PR 9) oraz miejsca polskich załóg: 1. Mario Sala (Włochy) Porsche 911 (1965) 1721 pkt 2. Raffaello Raimondo (Monako) Innocenti Mini Cooper (1972) strata 392 3. Jose Lareppe (Belgia) Opel Kadett GTE (1978) 485 ... 20. Stanisław i Andrzej Postawka (Wrocław) Polski Fiat 125p (1976) 4201 56. Piotr Bany, Marcin Wydra (Warszawa) Zastava 1100p (1979) 9391 67. Jerzy i Wojciech Walentowiczowie (Sztokholm) Alfa-Romeo 2000 GTV (1972) 11 352 80. Włodzimierz Cierliński, Jacek Miller (Wrocław) Polski Fiat 125p (1977) 13 452 95. Tomasz i Karol Jaskłowscy (Warszawa) Polski Fiat 125p (1972) 15 904 115. Robert Burchard, Grzegorz Gac (Warszawa) Polski Fiat 125p (1979) 19 248 123. Adam i Krzysztof Polakowie (Warszawa) Polski Fiat 125p (1978) 20 250 127. Andrzej Duszyński, Błażej Mosiołek (Wrocław) Polski Fiat 125p (1973) 20 541 174. Wojciech Garbarz, Julian Obrocki (Katowice/Wrocław) Innocenti Mini Cooper (1972) 33 978