Interlagos, położony na przedmieściach Sao Paulo, to jeden ze starszych obiektów, na których ścigają się kierowcy. W najbliższym czasie dojdzie przebudowy ostatniego zakrętu przed metą, najszybszego na torze. To skutek śmiertelnego wypadku 29-letniego Brazylijczyka Gustavo Sondermana, który zginął w tym miejscu 3 kwietnia podczas wyścigu z cyklu Copa Chevrolet Montana. Przy dużej prędkości Sonderman zderzył się z jednym z rywali, którego próbował wyprzedzić. Z licznymi obrażeniami głowy trafił do szpitala, ale kilka godzin później zmarł nie odzyskując przytomności. Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na tym odcinku ma dać demontaż fragmentu trybun i poszerzenie strefy wyjazdowej tuż za zakrętem. Yas Marina to natomiast jeden z najnowocześniejszych i najnowszych torów w F1. Jednak od początku była krytykowana za zbyt mało miejsc sprzyjających wyprzedzaniu. Tutaj dojdzie do poszerzenia i złagodzenia linii wiraży pomiędzy zakrętem numer sześć i dziewięć.