Walkę Michalczewskiego oglądało 5 mln 16 tysięcy widzów (udział stacji TVN w trakcie transmisji wyniósł 40,41%). Natomiast transmisję wraz z rozmowami w studio oglądało 3 mln 996 tysięcy. Mimo takich wskaźników walka nie znalazł się w pierwszej "10" najlepiej oglądanych programów. Niestety programom sportowym wciąż daleko do popularnego serialu "M jak Miłość", który ogłądało 21 lutego 12 257 394 widzów. Na reklamach i billboardach sponsorskich TVN zarobił 623 tysiące 390 zł (ceny brutto, bez uwzględnienia rabatów). Największym reklamodawcą była Polska Telefonia Cyfrowa z wydatkami 60 000 zł, na drugim miejscu znalazł się Polkomtel z wpływami 41 600 zł. 10 najlepiej oglądanych programów w dniach 21-27.02 2005 1 2005-02-21 TVP2 M JAK MIŁOŚĆ - 12 257 394 mln 2 2005-02-27 TVP2 NA DOBRE I NA ZŁE 9 465 082 3 2005-02-25 TVP1 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE 7 656 027 4 2005-02-27 TVP1 TELEEXPRESS 7 381 703 5 2005-02-25 TVP1 WIADOMOŚCI 6 906 410 6 2005-02-27 TVP2 EUROPA DA SIĘ LUBIĆ /TALK SHOW/ 6 805 791 7 2005-02-21 TVP1 KLAN /TELENOWELA POL./ 6 727 617 8 2005-02-27 TVP2 ZŁOTOPOLSCY /TELENOWELA/ 6 638 909 9 2005-02-25 TVP1 STUDIO SPORT 6 363 387 10 2005-02-27 TVP2 FAMILIADA /TELETURNIEJ/ 6 047 570 dane: AGB Polska Zobacz galerię zdjęć z walki Michalczewski - Tiozzo.