Jak tymczasem przekonuje Willy Rampf, dyrektor techniczny BMW-Sauber, do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Barcelony samochody BMW przystąpią z wieloma ulepszeniami. Co dokładnie zmieniło się w bolidzie Roberta Kubicy? Rampf wylicza: - Nos, boczne pokrycie kokpitu, tylne skrzydło są zupełnie nowe. Zmodyfikowaliśmy także przednie skrzydło, pokrywę silnika oraz podwozie. Theissen dodał, że wprowadzone w samochodach BMW zmiany dotyczą głównie aerodynamiki. Testem dla bolidów Kubicy i Heidfelda będzie jednak dopiero wyścig o Grand Prix Hiszpanii. - Oczywiście dobrze wiemy, że inne zespoły także wprowadzą do swoich bolidów modyfikacje specjalnie na wyścig w Barcelonie. Mam jednak nadzieję, że nasze zmiany pozwolą nam zmniejszyć starty do rywali - stwierdził Rampf. Już wiadomo, że BMW-Sauber w Hiszpanii nie będzie korzystać z systemu odzyskiwania energii KERS.