We Wrocławiu rozpoczęło się wielkie odliczanie. 42 tysiące biletów zostało sprzedanych w rekordowo krótkim czasie. To sprawia, że będzie to jedna z najbardziej medialnych gal bokserskich w Europie. - Na dziesięć miesięcy przed rozgrywkami Mistrzostw Europy możemy pokazać Europie i reszcie świata, kim jesteśmy. Wrocław pojawił się na światowej mapie najważniejszych imprez - słusznie podkreślił Rafał Dutkiewicz. Prezydent Wrocławia zdaje sobie sprawę, że walka o mistrzostwo świata wagi ciężkiej to niezwykle cenna promocja dla miasta. W ponad 130 krajach fani boksu będą mogli emocjonować się wydarzeniami, które będą miały miejsce w stolicy Śląska. - Organizując tak prestiżowe wydarzenie jak walka Kliczki z Adamkiem Wrocław udowadnia, że ze względu na swą świetną lokalizację jest zdecydowanym faworytem dla organizacji imprez sportowych i rozrywkowych. To Inwestycja w stadion była najlepszą decyzją miasta. Mieszkańcy na Dolnym Śląsku będą mieli z niego dużo pożytku - zaznaczył Michael Brill, dyrektor zarządzający firmą, która jest operatorem stadionu. Walka XXI wieku to jedno z trzech planowanych wydarzeń inaugurujących otwarcie nowoczesnego obiektu.