- Cały czas negocjujemy i staramy się pozyskać te prawa. Jest to dla nas bardzo ważna impreza sportowa o znaczeniu wizerunkowym, ale będzie jeszcze ważniejsza, jeżeli nasi piłkarze się do niej zakwalifikują, czego im bardzo życzymy - powiedział dyrektor Biura Reklamy TVP Zbigniew Badziak. Badziak poinformował, że TVP złożyła swoją ofertę i ją obecnie negocjuje. Jego zdaniem cena za prawa do mundialu musi być racjonalna. - Gdzieś musi być granica w wydawaniu pieniędzy - stwierdził.- Mamy jeszcze sporo czasu. Tak poważne kontrakty czasami są finalizowane nawet na 2-3 miesiące przed rozpoczęciem imprezy - dodał. TVP nie wyklucza również wspólnej oferty z telewizją Polsat, która w 2002 nabyła za 20 milionów dolarów prawa do MŚ w Korei i Japonii. Według analityków rynku medialnego, Polsat stracił na tamtej transakcji około 4 miliony dolarów. Andrzej Łukaszewicz, Warszawa