TVP: Mniej widzów, ale większe zyski

Spadła oglądalność transmisji z konkursów o Puchar Świata w skokach narciarskich. Zwiększyły się za to wpływy TVP 1 z reklam emitowanych przy okazji tych zawodów - informuje "Rzeczpospolita".

Według danych przedstawionych przez AGB Polska w listopadzie i grudniu transmisje ze skoków oglądało średnio 6,6 mln widzów. W tym samym okresie w roku ubiegłym była to liczba 7,7 mln osób.

Reklama

Nie ma co się dziwić, że spada oglądalność relacji ze skoczni narciarskich, gdyż zła pogoda wiele razy psuła plany organizatorom i zmieniała ramówkę w TV.

"Słabsza forma Małysza nie zraża jednak reklamodawców. Do kasy TVP 1 wpłynęło już 10,1 mln zł za emisję 224 spotów ukazujących się na antenie przed, w trakcie i tuż po pucharowych konkursach." - pisze "Rzeczpospolita".

Rzeczpospolita
Dowiedz się więcej na temat: 'Rzeczpospolita' | "Rzeczpospolita" | oglądalność | TVP

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje