Turniej dla 45 tys. piłkarzy

Prawie 45 000 piłkarzy z całej Polski rozpoczęło zmagania w rundzie eliminacyjnej Turnieju Coca-Cola Cup.

W pierwszej rundzie eliminacyjnej biorą udział reprezentacje 2318 szkół podstawowych oraz 2029 szkół gimnazjalnych. Czekają na nich wielkie emocje, świetna zabawa i fantastyczna nagroda, wyjazd na mecz Polska - Austria na Euro 2008.

Reklama

"Cieszę się, że Turniej Coca-Cola Cup odbywa się już po raz dziesiąty. Z każdym rokiem wzmacnia on swoją pozycję największego i najbardziej prestiżowego turnieju młodzieżowego w piłce nożnej w Polsce. W tym roku kolejna grupa młodych piłkarzy ma szansę przeżyć wspaniałą sportową przygodę, która dla niektórych piłkarzy może stać się wstępem do profesjonalnej kariery. Wszystkim drużynom walczącym o tytuł Mistrza Coca-Cola Cup 2008 życzymy powodzenia i wielu niezapomnianych wspomnień" - powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

We wszystkich województwach eliminacje będą składały się z dwóch rund. Najwcześniej do

pierwszej rundy eliminacyjnej przystąpili młodzi piłkarze z województw: kujawsko - pomorskiego, lubuskiego, łódzkiego, pomorskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego (od 1 kwietnia). Tydzień później do rozgrywek przystąpiły drużyny z kolejnych województw: dolnośląskiego, lubelskiego, małopolskiego (bez Krakowa), mazowieckiego (bez Warszawy), opolskiego, podkarpackiego, podlaskiego, śląskiego świętokrzyskiego i warmińsko - mazurskiego (od 7 kwietnia). Eliminacje dla szkół z Warszawy i z Krakowa obędą się

w trakcie kilkudniowych turniejów w drugiej połowie kwietnia.

Tuż po zakończeniu dwóch rund eliminacyjnych najlepsze drużyny wystąpią w 16 Finałach Wojewódzkich. W dalszej części rozgrywek odbędą się kolejno: 4 Półfinały Krajowe oraz Finał Krajowy w Warszawie.

Zwycięskie drużyny w dwóch kategoriach wiekowych: szkół podstawowych i gimnazjalnych, w nagrodę otrzymają Puchar Coca-Cola Cup, liczne nagrody, a przede wszystkim, jako jedni z nielicznych polskich kibiców, na własne oczy zobaczą mecz Austria - Polska na Euro 2008.

Drużyny startujące w Coca-Cola Cup mogą liczyć najwyżej 10 zawodników. Jednocześnie

na boisku może grać 5 zawodników oraz bramkarz. Wszyscy zawodnicy muszą być uczniami szkoły, którą reprezentują. Kategoria szkół podstawowych obejmuje uczniów z roczników 1995 i 1996. Zawodnikami drużyny zgłoszonej w kategorii szkół gimnazjalnych mogą być uczniowie tych szkoły z roczników 1993 i młodszych.

Organizatorem i pomysłodawcą Turnieju jest Coca-Cola Poland Services. Patronat nad Turniejem objęły Ministerstwo Sportu oraz Szkolny Związek Sportowy. Ogólnopolskimi patronami prasowymi są: Bravo Sport oraz Przegląd Sportowy, internetowymi - Interia.pl oraz Sports.pl. Patronat radiowy sprawuje Program III Polskiego Radia. Prasowymi patronami w poszczególnych województwach zostali: Dziennik Bałtycki, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Gazeta Lubuska, Głos Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Super Nowości oraz Życie Warszawy. Oficjalny serwis internetowy Turnieju Coca-Cola Cup 2008 znajduje się pod adresem: www.cocacolacup.pl. Partnerami Turnieju zostali: JVC oraz Uhlsport.

Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company - właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, który obecny jest w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy obecnych w Polsce znajdują się: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafé Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska - oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do 500 milionów konsumentów.

Informacja prasowa/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pilkarze | dziennik | turniej | Coca-Cola | Cola

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje