Sportowa Marka dla Tour de Pologne

Tour de Pologne już po raz drugi został uhonorowany statuetką DEMES 2007 Sportowa Marka. Stało się to podczas IV Gali Sportu i Biznesu, kiedy zostały przyznane Nagrody Biznesu Sportowego.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Na uroczystości pojawiło się wiele znanych osobistości ze świata mediów, biznesu i sportu.

Reklama

Nagrodami Biznesu Sportowego Demes 2007 wyróżnione zostały osoby oraz instytucje przyczyniające się do rozwoju marketingu sportowego oraz budowy relacji biznes - sport w Polsce w 13 kategoriach. Rada Statuetek, na którą składają się najwybitniejsi polscy specjaliści od marketingu sportowego, wyłoniła laureatów w drodze głosowania.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: sportowa | pologne | tour | Tour de Pologne | de Pologne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje