Pseudonimy z Twittera zamiast nazwisk na koszulkach piłkarzy Jaguares

Pseudonimy, którymi posługują się na Twitterze, zamiast nazwisk umieszczone obok nazwy konta sponsora klubu - taką metodą na zwiększenie zainteresowania kibiców z całego świata wybrali piłkarze meksykańskiej drużyny Jaguares Chiapas.

Aktualny wicelider meksykańskiej ekstraklasy nie jest pierwszym, który wielką popularność portalu społecznościowego próbuje spożytkować na boisku. Nazwa klubowego konta od niedawna widnieje na przedniej stronie koszulek piłkarzy Valencii w miejscu, gdzie zazwyczaj widnieje logo sponsora.

Reklama

Także w Anglii konta piłkarzy należą do najpopularniejszych. Profil Wayne'a Rooneya odwiedziło do tej pory 1 896 000 użytkowników Twittera, a licznik innego gracza Manchesteru United Rio Ferdinanda wskazuje 1 596 000 wizyt.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: pilkarze

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje