W wagonach umieszczono je na specjalnych tablicach reklamowych. Podróżni mogli też znaleźć informacje, takie jak mapka tras i kalendarium wydarzeń, na 400 tysiącach okładek biletów. W czasie wyścigu kolarze będą również walczyć na specjalnej premii lotnej 80 lat Tour de Pologne Intercity. Znajduje się ona w Parczewie, na 160 kilometrze 4. etapu z Bielska Podlaskiego do Lublina. Ten etap odbędzie się 17 września. PKP Intercity organizuje też niecodzienne wydarzenia - podróż z Tour de Pologne od startu do mety w trzy godziny. We wtorek 9 września przedstawiciele sponsorów, organizatorzy i zaproszeni goście pojadą wagonem konferencyjnym z Warszawy do Krakowa. Tam odbędzie się konferencja prasowa z prezydentem Krakowa, podsumowująca przygotowania do Tour de Pologne, który zakończy się tam 20 września. Podczas podróży sponsorzy poinformują o szczegółach swojego zaangażowania w wyścig, patroni medialni przedstawią plan swoich działań, a organizatorzy - z dyrektorem TdP Czesławem Langiem na czele - opowiedzą wiele ciekawostek związanych z wyścigiem. PKP Intercity działa na rynku kolejowych przewozów pasażerskich od 2001 roku. Spółka uruchamia pociągi EuroCity, InterCity, Express i Tanie Linie Kolejowe, czym obsługuje najważniejsze połączenia pomiędzy dużymi miastami w kraju i zagranicą. Podróżni postrzegają pociągi spółki Intercity jako najdogodniejszy, najbezpieczniejszy i w wielu relacjach najszybszy środek transportu.