Mają najlepszą markę w NHL

Według magazynu "Forbes" klub Pittsburgh Penguins jest najbardziej rozwojową obecnie marką wśród zespołów hokejowej ligi NHL oraz jedną z najmocniejszych w zawodowym sporcie w Stanach Zjednoczonych.

Według analiz rynku wartość i powszechna rozpoznawalność marki Penguins wśród mieszkańców USA wzrosła w ciągu trzech lat o 88 procent.

Reklama

Właśnie ten zespół najbardziej kojarzony jest z ligą NHL, chociaż dotychczas sięgnął po Puchar Stanleya tylko dwukrotnie i to w latach 1991-92, ale miał wówczas w składzie takie gwiazdy jak Mario Lemieux, Jaromir Jagr czy Paul Coffey. Przed rokiem dotarł do finału tych rozgrywek, ale walkę o trofeum przegrał z Detroit Red Wings 2:4.

W poniedziałek hokeiści z Pittsburgha rozegrali 113. z rzędu mecz przy pełnych trybunach w swojej hali Mellon Arena, ale w szóstym meczu półfinału Konferencji Wschodniej przegrali 4:5 po dogrywce z Washington Capitals (stan rywalizacji 3:3, decydujące spotkanie zaplanowano na środę w Waszyngtonie).

Witryna Penguins jest najczęściej odwiedzaną stroną internetową wśród drużyn ligi NHL, mecze tego zespołu mają największą oglądalność w amerykańskiej telewizji, a właściciele klubu, mimo ogólnoświatowego kryzysu finansowego, nie narzekają na brak sponsorów.

Znaczny wpływ na rosnącą popularność "Pingwinów" mają ich czołowi gracze: najskuteczniejszy zawodnik sezonu regularnego NHL - Rosjanin Jewgienij Małkin oraz kapitan Sydney Crosby, trzeci wśród najlepszych graczy ligi.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Pittsburgh Penguins | NHL

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje