Jak wyjaśnił przewodniczący Zarządu Regionu Wielkopolska NSZZ "Solidarność" Jarosław Lange, związek chce dbać o ludzi pracy również poprzez organizację im czasu wolnego i skupianie wokół konkretnych idei. - Tą ideą jest właśnie sport, piłka nożna i klub Lech Poznań. W naszych szeregach nie brakuje kibiców "Kolejorza". Chcemy zachęcić ich do przychodzenia na mecze z całymi rodzinami i pomóc klubowi zapełnić ten piękny stadion - powiedział Lange. Lech oprócz nowych kibiców liczy na pozyskanie kolejnych firm do współpracy. - Solidarność działa w około 500 firmach na terenie Wielkopolski. Liczymy, że dzięki tej umowie, uda nam się nawiązać nowe kontakty biznesowe. Lech i Solidarność to podmioty posiadające ogromny potencjał i chcemy go wykorzystać - przyznał wiceprezes poznańskiego klubu Arkadiusz Kasprzak. Umowa ma charakter trójstronny - jej sygnatariuszem jest także stowarzyszenie kibiców Kolejorza "Wiara Lecha".