Konstrukcje o wymiarach 32 metry długości i 8 metrów wysokości wyposażone są w 65 tysięcy punktów LED. W dzień będą one świeciły na niebiesko, a w nocy na biało. Waga jednego napisu wraz z konstrukcją to 10 ton. Jako pierwszy na elewacji pojawi się napis od strony zachodniej (Wybrzeża Szczecińskiego), a następnie od strony wschodniej (od ul. Zielenieckiej). Instalacje są wynikiem umowy sponsoringowej pomiędzy operatorem obiektu spółką PL.2012+ a PGE Polską Grupą Energetyczną, która obowiązywać będzie do lutego 2021 r. "Jako lider rynku energii, PGE chce być kojarzona z miejscem, które jest sercem polskiej dumy narodowej i wulkanem pozytywnych emocji związanych z czystą, sportową rywalizacją. PGE i Narodowy razem brzmią godnie, dumnie i doskonale się uzupełniają" - oświadczył prezes zarządu PGE Henryk Baranowski. Zalety współpracy dostrzega też prezes zarządu PL2012+ Jakub Opara "Zarówno PGE, jak i PGE Narodowy, dostarczają energię - PGE milionom Polaków w ich domach, a my pozytywną energię milionom Polaków podczas największych sportowych i rozrywkowych wydarzeń w kraju. Współpraca dwóch silnych, rozpoznawalnych i cenionych marek przynosi korzyść obydwu stronom umowy, a przede wszystkim milionom kibiców, którzy odwiedzają PGE Narodowy". Autorem nazwy własnej "PGE Narodowy" jest biuro architektoniczne JSK Architekci, to samo, które zwyciężyło w konkursie na zaprojektowanie głównej areny piłkarskich mistrzostw Euro 2012, rozgrywanych w Polsce i na Ukrainie.