Piłkarska arena w Hamburgu nosiła nazwę banku od lipca 2007 roku. Wtedy firma wyłożyła za prawa do nazwy stadionu około 20 mln euro za lata 2007-2010. W kontrakcie znalazł się zapis dający HSH Nordbank możliwość trzyletniej prolongaty umowy, ale ten nie skorzystał z tej opcji. Oznacza to, że HSV w lecie przyszłego roku będzie musiał szukać kolejnego sponsora chcącego reklamować się za pomocą stadionu. Będzie to już trzeci darczyńca po gruntownej przebudowie obiektu w latach 1998-2000. Wcześniej w latach 2001-2007 hamburski stadion nosił nazwę AOL Arena. - W minionych latach owocnie współpracowaliśmy z klubem - przyznał prezes banku Dirk Jens Nonnenmacher. - HSV to popularny klub. Jednak w obliczu zmian w HSH Nordbank nie mogliśmy kontynuować współpracy. W czasie kryzysu finansowego okoliczności są zupełnie inne. Bank musi przetrwać i przebudować struktury - tłumaczył Nonnenmacher. - Od 2007 roku mieliśmy nadzwyczajnie dobre relacje z HSH Nordbank. To przeniosło się na wiele projektów realizowanych wspólnie przez HSH Nordbank Arena i miasto Hamburg - to z kolei pochwalne słowa prezesa HSV Bernda Hoffmanna. Obiekt w Hamburgu oddano do użytku w latem 1953 roku i w pierwotnym kształcie gościł uczestników Mundialu w 1974 roku. Pod koniec XX wieku stadion przeszedł kompletny remont i w 2006 roku był jedną z aren Mistrzostw Świata. Pojemność obiektu wynosi 57 274.