P&G poinformował o zakończeniu trzyletniego programu promocyjnego pod nazwą "Gillette Champions". Maszynki i pianki do golenia reklamowali nie tylko Woods i Henry, ale również szwajcarski tenisista Roger Federer, czy kolejni znani piłkarze: Argentyńczyk Lionel Messi, Brazylijczyk Kaka i Meksykanin Rafael Marquez. Gillette planuje dalszą współpracę z Federem, a także zatrudnienie, z myślą o lokalnym rynku, baseballisty Dereka Jetera i rosyjskiego hokeisty z NHL Aleksandra Owieczkina. W ostatnich miesiącach, ze względu na skandal obyczajowy (liczne zdrady małżeńskie), najwięcej sponsorów stracił Woods. Z 35-latkiem lukratywne umowy zerwały m.in. AT&T (koncern telekomunikacyjny), Accenture (sektor ubezpieczeń) i Gatorade (producent napojów). W 2010 roku, po raz pierwszy w 15-letniej karierze, Woods nie wygrał żadnego turnieju. Stracił też pozycję numer jeden w rankingu światowym. Nie uratował małżeństwa ze szwedzką modelką Elin Nordegren, ale zachował prawo do widywania się z dwójką dzieci - trzyletnią córką i dwuletnim synem.